1/6/09


EXCURSIÓ A SAGUNT



El dia 30 vaig fer una excursió a Sagunt amb la meva clase. Primer a l escola em van donar una bolsa amb el dinar. Despres van agafar un autobus fins que van arribar a Sagunt. En Sagunt vaig anar amb tota la resta a un museu. En el museu nos van dividir en cinque i sise. nosaltres tenien que anar a fer un itinerari al teatre. El monitor que anava amb nosaltres nos va explicar quins anaven al teatre,com es anomenaven les diferents parts del teatre,quan de temps anaven,on es asentaven,el vomitori el escenari,..Deespres van anar a altre museu per a veure una maqueta del gran castell i una estatua molt famosa de un xiquet. Més tard es van posar a almosar. Despres daso em va tocar asise fer un taller de escriptura egipcia. Al taller nos van donar un paper amb les lletres romanes per a que feien en un paper el nostre nom. Avans daso nos van expicar don eixia el papiro i la tinta,tambe com castigaven als xiquets a la escola,que feien quan un xiquet era dret o quan un criat fugia...Despres de fer el nom en romà nos donaven un tros de papir per a que o escribieramos. Mes tard nos van deixar quedarnos el paper. Quan van eixir vamos a anar a un park per a dinar. Despres ds dinar me vaig donar contan que mitja clase hi havía desaparegut. La veritat era que els que faltaven se havíen anat a unes portes amb rejas on hi havía un forat on ens metien i anaven cerca de et teatre. Jo tambe me vaig possar dins del forat. Va ser molt divertit fins que va arribar un home que nos va dir que aixo estava proibit. Eva nos va reñir per a ver fer tal cosa. Altra cosa era que ma havía fet una ferida amb les pedres i la mestra es va enfadar amb mi. Despres de aixo vamos anar andant fins a el autobus per a anar-nos a la escola.

No hay comentarios: